D1 11. 3. 2020

Publikováno: 10. 3. 2020

Dobré ráno,

dnes mám pro vás připraveny následující úkoly. Okruhy jsou vytvořeny tak, aby si je děti zvládly vypracovat s pomocí počítače samy. Na Vás už by měla zbýt jen rychlá kontrola cvičení v sešitech. Jednotlivé předměty jsou doplněny o známé písničky, hry, doplňovačky i další dobrovolná cvičení :-)Pokud se Vám zdá úkolů mnoho, určitě si, milí rodiče, vybírejte, redukujte rozsah cvičení dle potřeb, přeskakujte, doplňujte třeba jen do PS, procvičujte jen to, co dětem nejde. Zkrátka pracujte tak, jak Vám dovolují okolnosti.

ČJ

  1. zazpívej si písničku B
  2. zahraj si hru - odůvodňuj nahlas!
  3. do sešitu si zapiš dnešní datum a vypracuj UČ str. 93/10 - slova nahlas odůvodni a napiš: sm_čcové nástroje...
  4. urči mluvnické kategorie - záložka 7
  5. PS str. 7/9 - slovo/a dle zadání zapiš pod cvičení
  6. zazpívej si písničku podle tvého výběru B - V - nezapomeň si zatancovat
  7. :-) UČ str. 93/8 - vyber si některý hudební nástroj na fotografii na předchozí straně a popiš ho, nezapomeň na osnovu - úvod, stať, závěr (o nástroji si vyhledej informace na internetu, do popisu piš jen to, čemu opravdu rozumíš)

M

  1.  do sešitu vypracuj s dnešním datem UČ str. 74/4 a) i b) - doma zjisti, zda se někdo z tvé rodiny zúčastnil sportovních závodů - kdo a jakých zapiš pod vypracované cvičení
  2. test násobení a dělení
  3. PS zelený str. 19/1 (měli bychom mít hotovo), + cv. 2
  4. UČ str. 75/5 - sčítání s přechodem přes základ - přečti si a prohlédni, jak Maruška v příkladu rozložila devítku - prohlédni si i číselnou osu - příklad si vypočítej (zapisovat nic nemusíš)
  5. UČ str. 75/6 - vypočítej pomocí číselných os i pomocí rozkladu
  6. UČ str. 75/7 - růžový sloupec zapiš a vypočítej do sešitu - pozor na zadání, nezapomeň pokračovat - kam? - nechám na tobě
  7. zkuste naše včerejší zvířátka dědy Lesoně - pozor, máme nově berana, krávu i koně - kdo by vůbec nerozuměl, nevadí, vysvětlím vám, až se uvidíme - ale i tak vyzkoušejte - přeskočit cvičení můžete vždy (připomínám jen včerejší nápad - přepočítávání na myšky)
  8. :-) stavby z kostek - zadání pod hrou - pokud má stavba jen dvě řady, plán se vyplňuje ze zdola - kde není nic, píšete 0

 

AJ

- připomínám návod, jak rozchodit hry s Flash plyerem = Happy Street, Školákov

  1. Sing the song UČ str. 36 - Feathers on the table... - S1 by měla mít pírko u sebe, S2 možná také - pokud ne, stačí vám kousek papírku a podle textu písničky dáváte pírko/papírek na místo - buďte rychlí ;-)
  2. Listen and read UČ str. 37 - najděte doma někoho, komu anglicky přečtete příběh o morčeti, které uteklo z klece - příběh mu přeložte i do češtiny
  3. S1 si dostříhá a dolepí místnosti v domě - kitchen, bathroom, living room (sitting room), bedroom - S1 i S2 trénují jejich psaní (do sešitu si napiš řádek kitchen, kitchen, kitchen... řádek bathroom, bathroom, bathroom... a další) a také výslovnost (video) - slovíčka
  4. Sing the song - UČ str. 38
  5. PS str. 52 - Read and number:
    1. Number one. Flossy´s (is) in the sitting room! Oh, Flossy!
    2. Number two. Flossy´s in the bathroom!
    3. Number three. Flossy´s in the bedroom!
    4. Number four. Flossy´s in the kitchen!
  6. zahrajte si pexeso

 

ČJ čtení

  1. pozorně si přečti text a odpověz na otázky VODOMĚRKA, RAK
  2. poslechni si pohádku od Boženy Němcové Chytrá horákyně

 

Rodičům, prarodičům, tetičkám i strýčkům děkuji za pomoc při kontrole správnosti cvičení.

Včera si děti odnesly domů sešity na ČJ, M a učebnice, které ve škole měly. Kdo nebyl přítomen, tomu věci doručí spolužák. Všichni by tedy měli být vybaveni vším potřebným. Kdyby tomu tak nebylo, nebo jste měli jiný problém či dotaz, případně nebyl funkční nějaký odkaz v úkolech, pište na email.


Pěkný den, MČ

Rychle k cíli