16.6.2020

Publikováno: 15. 6. 2020

Pěkný den, domácí parto!

máme tady další procvičování ČJ a M. Dnes si trošku odpočineme. Hurá na to!

 

MATEMATIKA

Dnes si trošku odpočineme od dělení se zbytkem a připomeneme si písemné odčítání.

NEZAPOMEŇ: počítáš ze spodu nahoru

                    ptáš se: Tři a kolik je osm? A pět! Zapíšeš pod čaru pět

                    - pokud se ptáš z většího čísla na menší př.: 6 a nad ním je 2 - přidáš si k němu desítku a ptáš se: Šest a kolik je dvanáct? ŠEST - zapíšeš a ka dalšímu řádu přičteš jedničku 

- správný postup si můžeš zopakovat i na tomto videu

PS: s.35/ cv.5 - vypočítej příkaldy

  • cv.6 - příklady si pečlivě zapiš pod sebe. Dodržuj ŘÁDY jednotek, desítek, stovek!
  • cv.7 - vypočítej i zkoušku tak, že si rozdíl (výsledek) a menšenec (druhé číslo v zápise = to menší číslo) sečteč. Pokud ti vyjde číslo, které je v příkladu nahoře, počítal/-a jsi správně. Sčítát můžeš písemně pod sebou, nebo vedle sebe. Záleží na tobě.

 

ČESKÝ JAZYK 

I v ČJ si dnes maličko oddechneme a zopakujeme si, co už umíme. 

- připrav si červenou pastelku a místo paní učitelky oprav chyby na str.39/cv.5. (PS) Jakou známku byste žákovali dali? Zapište jí :-)

- procvičte si časování sloves

PS: s.40/cv.6 - doplň slovesné tvary do tabulky

PS: s.40/cv.7 - PRÁZDNINOVÉ PŘÁNÍ

- na linky napište své prázdninové přání např.: 

  • Co byste chtěli o prázdninách zažít? 
  • Kam se chystáte na výlet? Na dovolenou? K prarodičům? Na tábor?
  • Co byste se chtěli o prázdninách nového naučit?
  • Koho nebo co byste chtěli navštívit?

Kdo chce, může namalovat i pěkný obrázek či ilustraci. 

 

Zdraví vás vaše paní učitelka Andrea L. 

Rychle k cíli