2.-5.4.2024
Rostliny, kytičky
Cíl:
- Rozvíjet a podpořit komunikační dovednosti
- Smysluplně vyjadřovat své myšlenky
- Vnímat změny a dění ve svém okolí
- Umět přijmout pozitivní i negativní ohodnocení
- Rozvíjet percepce
- Rozvíjet hrubou a jemnou motoriku
- Rozvíjet koordinaci
Po Velikonočních prázdninách jsme se zase přivítali, spočítali a povídali o zážitcích. Zorientovali jsme se v čase a každý den jsme poctivě trénovali dýchání, jazýčky a tvořily zvuky. Řešily logopedické hádanky – veršované doplňovačky, krátké a legrační jazykolamy. Povídali jsme si o květinách, které můžeme aktuálně najít v lese, ale také v okolí sídlišť. Ve čtvrtek jsme byli na procházce, při které jsme všechny květiny našli. Ukázali jsme si rozdíl mezi sněženkou a bledulí. Naučili jsme se, která kytička ve svém názvu skrývá slovo ,,pán“ a taky jsme si jí pečlivě nakreslili na papír. Použili jsme tempery. V pracovních listech jsme pro nácvik psaní dělali děsivé krokodýlí zuby, procvičovali předmatematickou gramotnost s dešťovými kapičkami a potrénovali zrakové vnímání skládáním obrázků. Nezapomněli jsme také na sluchové vnímání s oblíbenou hrou na kukačky nebo různými rytmickými cvičeními, hudebními hádankami, hrou na tělo nebo na rytmické nástroje, posloucháním a rozlišováním různých zvuků atp. Každý den jsme hodnotili průběh dne, naše úspěchy i to, co máme trénovat, posílit a doladit.