Co se děje?
6. A poznává historii indického čaje
V rámci celoškolního projektu se 6.A. věnovala tématu indického čaje. Školní den jsme zahájili čajovým dýchánkem a popíjením čaje, dále jsme pokračovali sledováním naučných videí o historii indického…
7. A zahájila nový celoškolní projekt
Dnes jsme se tu sešli, abychom se seznámili s nápojem, který pili již naši předci před mnoha lety. Jak jinak poznat tento nápoj než vlastní ochutnávkou. K tomu jsme si přinesli všechny možné druhy…
9. A zahajuje projekt "Návrat ke kořenům".
1. foto Ranní čajová siesta začíná. 2. foto Všechny hrnky jsme v 9. A několikrát naplnili. Na připraveném čaji jsme si pochutnali.
5. A učí prvňáčky a tabletech
Minulý týden se žáci 5. A vydali do 1. A a 1. B a učili prvňáky na tabletech. Páťáci na nich pracují již celý školní rok a děti jsou na práci zvyklé. Nyní svoje dovednosti předali i mladším kamarádům…
3.C a 4.C vytvářela návrh na plakát Akademie
Spolupráce těchto tříd šla vždy od ruky, dneska to nebylo jinak. Obě třídy ukázaly, jak se vzájemně podporují a doplňují a vytvořily krásné návrhy plakátů na Akademii ZaS. Teď je již úkol na 4.C,…
3.C doprovodila 1.B na divadelní představení
Že si můžeme pomáhat v rámci naší školy, si v pondělí 15.5. ověřily děti z 3.C, které s laskavým přístupem doprovodily děti z 1.B na představení O třech prasátkách. Nejenže si divadlo užili všichni,…
5. A a 5. B navštívily Národní muzeum
Páté třídy během dubnového projektového dne navštívily výstavu Národního muzea Země. Výstava se zaměřuje na ekologii a udržitelný život na naší planetě.
5. C a ŠIFRA MISTRA BRAILLA
Díky tomuto projektu získalo několik nevidomých a slabozrakých osob pracovní uplatnění ve svém oboru. Rádi pomáháme ostatním.
6. C navštěvuje útulek pro opuštěná zvířata
Poslední projektový den jsme se rozhodli pomoci opuštěným zvířatům. Navštívili jsme útulek, který má ve zprávě městská policie hl. m. Prahy. Zvířatům jsme přinesli různé dobroty a hračky, doufáme, že…
6. A a reflexe projektu
Projekt 11.4. 1) První hodina: zhodnocení projektu 2) Druhá, třetí a čtvrtá hodina: tělocvična: míčové hry
5. C pomáhá DD Litoměřice
Žáci ze třídy 5.C se s radotí zúčastnili charitativní akce na pomoc dětem z dětských domovů. Naše velikonoční výrobky se staly součástí charitativního prodeje pro děti z Litoměřic.
5. C a Linka bezpečí
Dne 07.03. jsme se zúčastnili programu Linky bezpečí o vztazích. Pracujeme na zlepšení vztahů v kolektivu. Dozvěděli jsme se, na koho se můžeme obrátit při nouzi.
5. A a Linka bezpečí
5. A březnový projektový den zahájila již v úterý 7. 3. Do třídy přišly lektorky z Linky bezpečí a kromě seznámení s jejich prací děti učily "Jak být v pohodě". Ve středu jsme workhop reflektovali a…
5. C a návštěva Fyziokliniky
V rámci projektového dne třída 5. C navštívila Fyziokliniku. Žáci se dozvěděli spoustu užitečných informací a poznatků o lidském těle, jeho stavbě, vývoji a růstu kostí a fungování těla.
6. C se učí upcyklovat – workshop od Greenpeace
V rámci dalšího projektového dne nás ve škole navštívil lektor z organizace Greenpeace. Na úvod jsme si povídali o organizaci Greenpeace - jak vznikla, čemu se věnuje a jaké jsou její cíle. Druhou…
Začít spolu a Masopust
Začít spolu připravilo pro spolužáky, vedení školy a také mateřské školy z blízkého okolí MASOPUSTNÍ PRŮVOD. Do školy dorazila MŠ Hrabákova a MŠ Blatenská. V rámci průvodu jsme se seznámili s…
3.C a ptáčci v zimě
I během zimy nezapomínáme myslet na ptáčky, proto jsme jim zřídili "kvalitní" obydlí a děti pravidelně kontrolují a doplňují zásoby.
3.C poznává WELLBEING
V rámci projektového dne nejen děti připravovaly dárečky pro budoucí prvňáčky, ale také se učila, jak zvládat stres a obavy ze všeho, co jí do života přijde.
6. C se učí relaxovat
Během našeho 4. projektového dne jsme se věnovali hlavně části pomoc sobě. Na úvod jsme si udělali společný brainstorming o stresu, o tom, jaké druhy stresu existují, jaké jsou jejich příznaky a jaké…